2010. május 21., péntek

Szerelőpálcás :D

Sajnos a gusztustalan idő miatt nem tudtam az ékszerekről képet csinálni, mert mániákusan ragaszkodom hozzá, hogy vaku nélkül természetes fénynél tudjak fényképezni.

Még tegnap alkottam valamit, de sajnos még egy hétig nem tudom feltenni, mert meglepi lesz. Nem szeretném, ha az illetékes rábukkanna. Annyit elöljáróban, hogy üveget festettem és gyönggyel dekoráltam. Nem nagy durranás, de nekem tetszik.

A legfontosabbat el is felejtettem. Megalkottam életem első szerelőpálcás ékszerét, sőt rögtön szettet. Ez úgy alakult, hogy beleszerettem egy szép zöld (mert mostanában zöld mániám van :)) lámpagyöngybe... Még nincs teljesen kész, mert egy kicsit elszúrtam a rendelést. Nem voltam elég figyelmes a levélkével amit fityegőnek szántam, úgyhogy valamit még kell rá aplikálnom, de azért nagyon büszke vagyok rá. Remélem hamarosan meg is mutathatom. Csak legyen már jó idő!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése