2010. június 18., péntek

Szülinapi képek


Nem is tudom, hogy mivel kezdjem. Az ünnepeltről képet nem mertem feltenni, mert annál jobban féltem az életemet, úgyhogy talán a zászlóval kezdek, amit sógornőmmel csináltunk. Bár nem túl olvasható a képen, de a betűtípus látszik.




A világítást a feltuningolt karácsonyfaégők biztosították.



A tortát én készítettem. Kakaós piskótás, tejszínes csokikrémes, és kakaós marcipán (szintén sk, ez talán a képen is látszik :)). Gyertyák helyett egy tűzijáték volt, úgyhogy más díszítés nem volt, csak egy kis poént próbáltam belecsempészni.





A házigazdát némi mosogatástól akartuk megkímélni, így személyre szóló mintás műanyagpoharakat festettem, üvegfestékkel. Leánykám, Eszter mutatja a sajátját. A háttérben a csúnya grimasszal én vagyok látható :)




Néhány kép még a többi dekorációról.




Eszter és Panni kedvenc mókája volt, hogy az 50-es konfettiket a kezükre ragasztották :D



És a buli fénypontja (szó szerint is :))



A fotók készítője egyébként sógornőm volt, őt illeti a dicséret a művészi kivitelezésért. Sajnos a lámpáseregetésre lemerült az aksija, amit nagyon sajnálok, sok jó képet szalasztottunk el. Az utolsó kép már nem az ő műve.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése