2010. augusztus 17., kedd

Díjat kaptam

Megkaptam az első díjam!! És rögtön két embertől is! Mekkora  öröm!!

Nagyon köszönöm Nusifülnek és Cirelinnek!!





A vándordíjhoz kapcsolódó szabályok:
  • ki kell tenni a logót a blogra,
  • be kell linkelni azt a személyt, akitől kaptam,
  • el kell árulni magamról 7 dolgot,
  • tovább kell küldeni 7 blognak, és üzenetet kell hagyni a kiválasztottaknak
A hét blog ahová küldöm:

Monart
Estibogar
Kritsztallit
Honey és a Manók
Mary ékszerei
Csirli
Made for you

Nagyon sok olyan blog van, ami még megérdemelné, tőlük ezúton kérek elnézést... Képzeletben mindenkinek elküldtem, akiket olvasok, és akik olvasnak...


Akkor a hét dolog magamról.
  1. Két gyermek egy négy éves kislány és egy másfél éves kisfiú édesanyja vagyok. Nagyon büszke vagyok rájuk. Eszter igazi királylány, Bendegúz pedig hű a nevéhez, már most nagy csibész.
  2. Imádom a virágokat, párom próbál kordában tartani. Szerintem örül neki, hogy legkedvesebb barátnőmmel csak évente egyszer találkozom, mert az idén 6 virággal tértem tőle haza... :D
  3. Nagyon szeretek sütni, főzni a családomnak. Szívesen kísérletezgetek új receptekkel, új ízekkel. Rajongok az olasz konyháért, és olyan vagyok mint Garfield: imádom a lasagnet.... Na meg a tökös-mákos rétest :D
  4. Szeretek olvasni. Szinte mindent, ami jó... Legkedvesebb íróm Anne Rice, utána jön Lőrincz L. László, Stephen King, Dan Brown, Ken Follet...
    Nem értettem hogy lehet ennyire rajongani Harry Potterért,úgy gondoltam, hogy csak  egy gyerekkönyv. Mekkorát tévedtem!
    Csernus könyveit mindig izgatottan olvasom, sokat lehet belőle tanulni....
    Most néztem meg filmen nagy kedvenceimet A lowoodi árvát (Jane Eyre), és az Abigélt. Szintén kedves könyven, az igaz történeten alapuló Mabruk, a kutya akit nem feledhetek.
  5. Sorozatfüggő vagyok, kedvenc szereplőim House doki, Bree (Született feleségek), Damon (Vámpírnaplók), Mulder és Scully, Cooper ügynök  (Twin Peaks)... És imádok közben kötni...
  6. Hobbik terén maximalista vagyok. Ha kell ötödször is felbontom a kötést, a gyöngyöket, és addig csinálom, amíg jó nem lesz. Az üvegképet ha kész, s nem tetszik, teljesen lemosom, és újrafestem... Az a baj, hogy ezt a tulajdonságomat nem tudom teljes mértékben átültetni a háztartásba.... Hajlamos vagyok a rendetlenségre...
  7. Az olasz konyhából talán sejthető: Imádom Olaszországot! Kedvenc városom Firenze, ahová visszavágyom. Szeretem az olasz embereket, a közvetlenségüket, az életörömüket, a temperamentumukat, szeretem az olasz focit, az olasz kézműveseket, a Vespa-kat, a gelatot, az igazi olasz kávét...
+ 1     Szeretek vizipipázni. Kedvenc dohányom a mentás, és a fahéjas.

8 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen!!! :o) Olyan jól esik, hogy ilyen rövid "ismeretség" után máris kapok tőled egy díjat! Tényleg köszönöm!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm, nagyon aranyos vagy :)) Igazából ezt már megkaptam nem olyan régen, de jól esik, hogy gondoltál rám! A munkáimmal én is hasonlóan vagyok mint te... sokszor képes vagyok újrakezdeni... :)

    VálaszTörlés
  3. Egyébként jöhettél volna te is játszani az Alkossunk együttre, üvegékszerrel.. Most én voltam a háziasszony s a téma a gyümölcsszezon volt. Még egy alkotóra várok ma estig. Ha van valamid, amit be tudnál küldeni, szívesen közzéteszem. Részletek a blogomon, itt:

    http://sweetesthandmades.blogspot.com/2010/07/alkossunk-egyutt-nalam-7.html

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen!!Nagyon megtisztelsz vele!!!Én is kaptam már többször is ilyen díjat,de természetesen nagyon örülök ismét!!!:):)

    VálaszTörlés
  5. Koszonom! :) Dobogos dij! A harmadik, amit kaptam :)

    VálaszTörlés
  6. DoRcY: nagyon köszönöm a meghívást! Néztem is nálad a játékot, de valahogy nem volt hozzá ihletem, pedig nagyon jó ötlet. Agyaltam is rajta sokat, de feladtam.... Talán legközelebb :D

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm én is a díjat! A mai nap, úgy tűnik az én napom volt :) A kislányom, Luca (másfél éves) reggel "megajándékozott" egy jókora adag tudjátokmivel a bilibe, ez volt az élete elsője :) Nagyon boldogok voltunk! Aztán az én boldogságomat még tovább fokozta Claju kishercegnője, anyukája jétékában kétszer is kisorsolt, majd ez a díj. Hát, ma nagyon érdemes volt felkelnem :)))

    VálaszTörlés
  8. Mona, akkor ez igazán a te napod!! Lucának külön is gratulálunk!

    VálaszTörlés