2010. augusztus 2., hétfő

Játék

Blogom még csak gyermekcipőben jár, és úgy gondoltam, hogy a segítségetekkel szeretném egy kicsit ismertté tenni. Mindezt persze egy játék keretében.

A játékot már nagyon jól ismeritek.

Nem kérek mást, csak tegyétek ki a játékom linkjét az oldalatokra, és hagyjatok nálam egy megjegyzést, amiben azt is megírjátok, hogy a felajánlott nyeremények közül melyiket szeretnétek megnyerni.

Rendszeres olvasóim között egy külön díjat is kisorsolok, de mivel nem tudtam mit ajánljak fel, így az oldalon lévő nyakláncok és gyűrűk közül választhat a nyertes.

A játék pedig két hétig tart. A határidő augusztus 16. éjfél.

Akkor lássuk a nyereményeket:

1. Gyűrű







2. Nyaklánc



 
3. Az alábbi hajtűk egyike (Természetesen a nyertes választhatja ki az ízlésének megfelelőt)

27 megjegyzés:

  1. Én is játszanék veled...s a gyűrüt választanám....

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök. Egyébként meseszépek az üvegeid!

    VálaszTörlés
  3. Sajnos blogom nincs, de rendszeres olvasódként örömmel játszom Veled. :)

    VálaszTörlés
  4. Én is jövök játszani, én a nyakláncot választanám :) Köszi a lehetőséget.

    VálaszTörlés
  5. Szia! Új vagyok nálad, épp csak bekukkantottam és máris egy játék, nagyszerű! A gyűrűért pályáznék. Nézz be hozzám, nálam is játszhatsz! :)

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a lehetőséget, és hogy külön szóltál :) Nagyon szépek az üvegek!!!!

    VálaszTörlés
  7. En is jovok! :) Sajnalom, hogy nem hosszu mar a hajam... A gyuruert szeretnek kalapba kerulni! :)

    VálaszTörlés
  8. Sose volt hajtűm... azért szeretnék játszani.

    VálaszTörlés
  9. Nekem a nyaklánc nyerte el a tetszésemet! Játszom én is....mért ne!

    VálaszTörlés
  10. Mivel az én hajam nem túl erős, hogy megtartson bármilyen hajtűt és a gyűrűkkel is hadilábon állok, s nem mellesleg nagyon kedvelem a sárgát, a nyakláncot választanám, ha én lennék a szerencsés ...
    Gratulálok az alkotásaidhoz, igazán megnyerőek :)

    VálaszTörlés
  11. Stipistopi a gyűrű!! :o) Örülök, hogy Rád bukkantam! Már "hirdetlek" is a blogomon, itt találod: http://honeymano.blogspot.com/2010/08/jatek.html

    VálaszTörlés
  12. Mind nagyon szepek,ugy h en is szeretnek jatszani

    VálaszTörlés
  13. Nagyon szépek! Játszanék én is szívesen. A nyaklánc nagyon tetszik. Én sajnos, topa vagyok az ilyesmihez. Mindig nagy örömmel nézem mások munkáit.

    VálaszTörlés
  14. Szia!

    Én is játszanék. A nyakláncért szállok ringbe. :)
    Kiraktalak a blogomba is (bár én is csak nemrég kezdtem a blogírást).

    VálaszTörlés
  15. Kedves Klau :) Köszönöm, hogy rám találtál és ezáltal én is Rád :) örülök, hogy így egy ajkai alkotót is olvashatok :) És ha már felajánlottad, jövök én is játszani a nyakláncért szállnék én is ringbe :)

    VálaszTörlés
  16. Nagyon szép dolgokat csinálsz így próba szerencse :D

    Kikerültél a blogomba, és bizony rendszeres olvasód is vagyok :)

    És a nyaklánc vagy a gyűrű az amire fáj a fogam :P

    VálaszTörlés
  17. Szia!

    Nagyon szépek a munkáid,nekem a gyűrű vagy a hajtű ami nagyon tetszene!;)
    Blogomba kitettem a játékod felhívását!
    És mostantól rendszeres olvasód is vagyok;)

    VálaszTörlés
  18. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  19. Előre is sok sikert kívánok a blogoláshoz, nagyon szépeket alkotsz, úgyhogy mindenképpen jövök majd még nézelődni! :) A játékra jelentkeznék és kiteszem a blogomba is mielőbb a felhívást. :) És én a 2-est, a nyakláncot választanám. :)

    VálaszTörlés
  20. Gyönyörűek a munkáid és jelentkeznék a játékodra. A hajtűket választanám. :-)

    VálaszTörlés
  21. Nagyon kreatív vagy. A medál a kedvenc nálam.

    VálaszTörlés
  22. Szia, én is szeretnék játszani, a hajtűkért méghozzá. Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  23. Szia!

    Szeretnék én is játszani :) köszönöm a lehetőséget.
    http://szappankonyha.blogspot.com/

    Még egyszer gratulálok a szépségekért amiket alkotsz.

    VálaszTörlés
  24. Gyönyörűek a munkáid! Jelentkezni szeretnék a játékra. Kitettelek a blogomra és én leginkább egy hajtűnek örülnék. :)

    blogom: http://xn--pdi.ws/f/k7K4

    VálaszTörlés
  25. Szia!
    Kiraktalak a blogomba (erdekesss.blogspot.com) és követő is vagyok. A gyűrűt szeretném, ha rám mosolyogna a szerencse. :)
    További jó alkotást!

    VálaszTörlés
  26. jövök én is,még épp idepottyanva,a gyűrűre pályázva:)

    a blogomba úgy vélem,már késő,hogy kirakjalak,de a következő játékodnál szemfüles leszek:)

    (ha esetleg nyernék,kérlek hagyj nálam egy bejegyzést:))

    VálaszTörlés
  27. SZia

    Én is játszanék.És én az egyik hajtűre pályáznék. imádom őket.
    Okina

    VálaszTörlés