2010. szeptember 4., szombat

Itt van az ősz

Bár nem témába vág, de kezdem a jó hírrel! Lányok pénteken küldtem az ajándékokat!! Elsőbbséggel, úgyhogy talán már hétfőn a postaládában lesz. A türelmetekért egy kis apróságot is küldtem...

Itt az ősz, visszafordíthatatlanul. Legfőbb bizonyítéka, hogy már két hétvégén is bőszen jártuk a közeli erdőket, egy kis finomságért. Találtunk is sok szép csoportos tuskógombát, és kékhátú galambgombákat. Persze egyszer sem vittem fényképezőgépet :(( Kirándulásaink célja a Kab-hegy környéki erdők voltak. Persze nem hagytuk ki az alkalmat, hogy felmenjünk nézelődni. Meseszép a kilátás. Ellátni egész a Balatonig! Még a völgyhíd oszlopait is látni.
Az őszi erdei kirándulásokon túl, még az is megerősítette az évszakváltást, hogy előkerültek a tavasz óta a szekrény aljában lapuló kötőtűim.... Hamarosan mutatom az eredményeket :)

3 megjegyzés:

  1. Nagyon várom a kötőtűs eredményeket. Én is érzem az őszt, mi tegnap Sötétvölgyben voltunk kirándulni a kiskutyámmal. Az erdő már csodálatosan szép (L)!!!

    VálaszTörlés
  2. Jelentem, megkaptam, és még le sem vettem, imádom! :) Képek lesznek majd a blogomon. Köszipuszik!
    Kíváncsi vagyok a kötögetésedre!

    VálaszTörlés
  3. Én is megkaptam, és én is imádom! Köszönöm!!

    VálaszTörlés