2010. szeptember 23., csütörtök

Klau alkot :)

Élek, és virulok, és sütögetek ezerrel. Meghívtak a jövő héten megrendezésre kerülő Csiri-biri vásárra, hogy ott mutassam be az ékszereimet, úgyhogy most folyamatosan vágok, olvasztok, ragasztok.....
Annyi, de annyi ötletem van, hogy ha a nap 48 órából állna, az is kevés lenne a megvalósításhoz. Mivel óvodában lesz, így elsősorban 3-6 éves lányok kedvében akarok járni. Egyenlőre 10 meseszép gyűrű készült nekik, és már készítem a medálnak valókat is, de pont most fogyok ki minden szerelékemből. Pedig nem csak a kislányok várhatóak, hanem a már iskolás testvérek is, és természetesen az anyukák.  Egyenlőre még csak a gyűrűket tudom megmutatni.




4 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy tetszik. Úgy veszem észre, hogy szintén ennek a 3-6 éves korosztálynak kínált termékek elég silányak, és drágák. Szeretném megmutatni, hogy egyedi, különleges dolgokat is kaphatnak megfizethető áron. Hallottam anyukát panaszkodni, hogy műanyag gyűrű ezer forint feletti áron van. Én olyan 5-600 forint körüli áron szeretném kínálni a portékámat. Remélem sikere lesz...

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cukik! Főleg a virágosak! Szerintem lesz sikere a csepp csajok között. :o)

    VálaszTörlés