2010. szeptember 28., kedd

Kreatív blogger lettem - ismét! :))

El sem akartam hinni, mikor AzEszter kommentelt nálam, és megtaláltam a díjat. Eszter írásait nagyon szeretem, és igazán örülök, hogy méltónak talált erre a díjra. Nagyon-nagyon köszönöm!! Ezúton is kívánok neki további kommentekben, és rendszeres olvasókban gazdag blogolást!!

Akkor jöjjenek a vándordíj szabályai!



1. Meg kell köszönni.
2. A logót ki kell tenni a blogomba.
3. Be kell linkelnem, akitől kaptam.
4. Tovább kell adnom 7 embernek.
5. Be kell linkelnem őket.
6. Megjegyzést kell hagyni náluk.
7. El kell árulnom magamról 7 dolgot.

Akiknek szeretném továbbadni a díjat:

1. Gabojsza
2. Minna
3. Cseresznyéslánynak a fashion is passion oldalért (is)
4. Kathy
5. Maimoni
6. Judwil
7. Kera

Bizonyára lesz, aki már megkapta. Ezen nem is csodálkoznék. Nehéz kiválasztani a 7 embert, mert legszívesebben mindenkinek akit olvasok odaítélném...

Most jön a legnehezebb rész, a 7 dolog magamról...

1. Imádom a zöld színt. Szinte minden árnyalatát.

2. Falusi lány vagyok, és az is maradok, még akkor is, ha pillanatnyilag egy 4. emeleti panellakásban élek. Az
erkélyemen a virágaim mellett megterem a paradicsom és a metélőhagyma is... :)

3. Szeretem a természetet, szeretek kirándulni, főként ha gombázással lehet egybekötni.

4. Rettenetesen, kimondhatatlanul írtózom, félek a pókoktól. A kirándulási imádatommal ez elég rossz
párosítás. Erdei gombázáskor rendszerint bottal fénykardozok magam előtt, és ha még így is belesétálok egy hálóba, elég érdekes stand up-ot tudok lenyomni... :)

5. Kedvenc gombám a nagy őzlábgomba. Főleg kirántva... :)

6. Gyűlölök vasalni, viszont szeretek mosni. Ez is elég rossz párosítás. 

7. Szeretem a csípős ételeket.

2 megjegyzés:

  1. Koszonom szepen, irto aranyos vagy! Nagyon megleptel! :)))

    VálaszTörlés
  2. Oh, köszönöm, igazán kedves vagy!:-)

    VálaszTörlés