2010. szeptember 7., kedd

A leporolt kötőtűk gyümölcsei

Íme négy kis táska : ;)


Aki ismeri Jucuu honlapját, és hasonló jó kötögetős blogokat, már biztos felkiáltott, hogy hiszen ez a vicces mamusz. És így van. Én az Együtt kötünk blogon találtam rá, nagyon jó kis leírás van ITT.
Már régóta szemezgetek kis kötött mamuszokkal. de csak horgoltat találtam, azt meg még nem mertem elkezdeni.


A piros persze kié is lenne másé:





Aztán készült még saját tervezésű kis kötényruha:





Sorozatra gyártom a mamuszokat. Apának is megtetszett, így egy feketét el is kezdtem neki. Bendegúz meg mindig az Eszterét próbálgatja, de hát az hatalmas neki, úgyhogy kell egy kis kéket csinálnom neki is. Nagymamámnak pedig most volt a névnapja, úgyhogy ő is kap egy párat, ha hétvégén megköszöntjük. Imádom kötni, gyors és egyszerű. Valóban viccesen néz ki, de lábon nagyon tetszik. Majd még fel kell dobnom őket egy kis dísszel.

1 megjegyzés: