2010. szeptember 1., szerda

Megnyitott a Meska boltom!!

A napokban megint elhavaztam, de végre beindult az ovi! Eszter ma reggel szinte úgy futott be a csoportszobába. Már nagyon várta. Nem volt semmi sírás, nyafogás!

A héten elkelt néhány ékszerem, és ezen felbuzdulva megnyitottam a Meska boltom. Lehet, hogy még korai, de majd a visszajelzésekből kiderül!



Mostanában kevesebbet sütöttem, de igyekszem bepótolni. Igazából van készen két medál, de kell egy kis utómunka, így addig nem akarom közszemlére tenni. Van egy ötletem is, amivel kísérletezgetek, és folyamatosan azon agyalok, de nem jutok vele előbbre :(. Alapanyagot is kellene rendelnem, mert szépen kifogytam.

3 megjegyzés:

  1. Ugyes vagy! Biztos beindul szepen! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a biztatást! :) Kicsit azért aggódom, de igyekszem optimista lenni :)

    VálaszTörlés
  3. Gratu az elhatározáshoz! Sok-sok vásárlót! :)

    VálaszTörlés