2010. október 25., hétfő

A telefonom új ruhája

Már el sem merem hinni, hogy én, aki soha életemben semmit nem nyertem, már a második játékban nyerek, rövid blogos történelmem során. Most éppen Nusifül játékán nyertem ezt az almás szütyőt. Már nagyon vágytam a telefonomnak egy kis lakásra. Itt igazi meleg, védett otthonra lelt.
Külön öröm, hogy így végre találkozhattam a földimmel. Mint kiderült nem is lakunk messze egymástól. Nagyon örülök, hogy személyesen is megismerhettem Annát. Szerintem olyan, amilyennek a munkái is sugalják, Egy rendkívül kedves, barátságos ember, aki nagyon szereti amit csinál. Nagyon lelkes, még fáradtan, kicsit átfagyva (sikerült szegényt megváratnom) is hatalmas örömmel beszélt az élményeiről, munkáiról.

További jó munkát és kitartást kívánok Neki!

Anna! Én köszönöm, hogy veled játszhattam ;)


1 megjegyzés:

  1. Én nem különösebben örülök, hogy jó helyre került, és annak meg pláne örülök hogy tudtunk találkozni, és beszélgetni :) hacsak egy keveset is :)

    VálaszTörlés