2010. november 25., csütörtök

Kemence :((

A kemencém furán viselkedik. Ma elküldtem javításra. Kíváncsi vagyok meg tudják-e csinálni. Már most hiányzik...
Sebaj, amint visszakapom újult energiával folytatom. Annyi, de annyi tervem van!! Csak tudnék már dolgozni!
Persze van néhány kész alkotás, de nem akarom megmutatni őket, mert karácsonyra lettek rendelve, vagy éppen az én Jézuskám viszi majd a karácsonyfa alá. :)

Esetleg egy kis közvélemény kutatást tartanék, ha valaki jár errefelé, szívesen meghallgatom/elolvasom a véleményét ezzel kapcsolatosan.

Melyik nyakláncalap megoldás tetszik. A szaténszalagos, a viaszolt szálas, vagy a láncos? Esetleg egyéb?

Előre is köszi :)


Csajok! Már  be vannak borítékozva a gyöngyök! Hamarosan mennek!

1 megjegyzés:

  1. Hát én személy szerint a fémláncost szeretem, bár a fémlánc szatén vagy organzalaszaggal párosítva is tetszik.

    VálaszTörlés