2011. január 21., péntek

Kötözködtem

Végre eljutottam addig, hogy lefényképezzem a kötéseimet. Persze azt amit a gyerekeknek kötöttem. A saját dolgaimra valahogy nem tudom rászánni magam. Amúgy sem sűrűn szoktam magam fényképezni. Még szerencse, hogy van fotós is a családban, különben még ennyi kép sem lenne rólam :)
Na de lássuk a lényeget. Tadammmm:

Eszterke, tűzpiros bolerójában:




Bendikének egy kis norvég mintás mellény. Egyébként ez az első norvég mintám. Azt hiszem elsőre nem is lett rossz. Elégedett vagyok vele - aki ismer, azt tudja, hogy ez nálam nagy szó :) - csak egy picit még nagy, de legalább sokáig jó lesz.


Sok kék fonalam van, hát készült egy pulcsi is neki. Nagyon vagány benne. 

5 megjegyzés:

  1. Csodaszepek a gyermekeid! !Imadom ahogyan a kicsi kukucskál kifele Eszterke mogul es sorára vár! :)) Tunderi! :))

    VálaszTörlés
  2. nagyon ügyes vagy kötés terén is :) és a gyerekek pedig gyöngyörűek!!! :) az a kép nekem is tetszett ahogy a Bendegúz Eszter mögül leselkedik :)

    VálaszTörlés
  3. Köszi, köszi :) A kötés terén a sikerélmények fokozzák a kötési kedvet, és néha alig tudom letenni a tűt.
    A gyermekekre meg mit is írhatnék. Köszönöm a dicséreteket. A két kis tökmag nélkül már el sem tudnám képzelni az életem. Bendi mindig ott van, ahol az Eszter, és ugyanazt csinálja, amit a nővére, nem akar lemaradni semmiről :)

    VálaszTörlés
  4. Olyan gyönyörűek ezek a gyerekek :)
    Ügyesen kötsz, nagyon szép ruhácskák lettek!

    VálaszTörlés