2011. február 20., vasárnap

Figyelmetlen vagyok!!

Az elmúlt időszak elég zűrös volt számomra, mint tudjátok. Éppen kijöttünk a kórházból Eszterrel, és már hívtak vissza dolgozni. Azért két év után nem könnyű visszarázódni, főleg a bankos szakmába. A sok szabályzat, eljárás ami változott, új termékek, hirdetmények... Van bőven tanulnivalóm esténként. Igyekeztem azért karbantartani, nem elhanyagolni a blogomat, és persze Benneteket. Most pillantottam csak rá a statisztikára, és megdöbbentem:

102 bejegyzés
5171 oldalmegjelenítés

Pedig zord elhatározásom volt  a blog indításakor, hogy egyrészt a 100. bejegyzést, másrészt az 5000. oldalmegjelenítést is megünnepelem. Természetesen Veletek! Olyan messzinek tűnt! De most itt van, úgyhogy hamarosan játék!! Még gondolkodom a nyereményen, de pár napon belül meghirdetem. Szóval érdemes visszatérni :)

1 megjegyzés: