2011. február 2., szerda

Jó dolgok is történnek!!! :))

Látom, a sors sem hagyja, hogy elhanyagoljalak Benneteket. Ma, illetve ha teljesen őszinte akarok lenni már tegnap nagy öröm ért. Mivel már dolgozom, így nem voltam itthon, amikor a postás csomagot hozott nekem. Elképzelni sem tudtam, hogy mi jön ajánlva. Néztem az értesítőt, és látom ám, hogy a feladó Molnár Mónika, azaz Mona. Csodálkoztam, mert nem vártam tőle semmit. Talán nyertem valamit?? Gyorsan felkukkantottam a blogjára, ahol látom, hogy ismét csodaszépeket alkotott. Ami rögtön megfogott, egy kis nyuszilányka, és egy hajpánt volt, ami gazdára várt. Elszorult a torkom, hogy valaki akit nem rég a blogon keresztül ismertem meg, képes lenne a lányomnak vigaszajándékot készíteni. Sajnos tegnap már nem tudtam elmenni a postára, így ma az egész napom boldog izgalommal telt. Olyan voltam, mint egy gyerek. Ma rohanás a postára, és bizony a postás néni egy Kisvakondos borítékot adott át nekem. Itthon már rosszabb voltam mint egy gyerek. Legszívesebben magam téptem volna fel a csomagot, de úgy sejtettem, hogy a lényeg Eszternek jön. Úgy ugrottam ki a csizmámból, ledobtam a kabátom, és már hívtam Esztert. Ő még persze kabátban, csizmában :) Gyors vetkőztetés, gyere, bontsuk kiiiii :)) - mondja anya :)

Hát mit írjak? Volt nagy öröm, aztán a kérdések, hogy ki ez a néni, miért kaptam.... ?? A kedves levél mindkettőnknek választ adott. Hozzá kell tennem, hogy Eszternek apa kellett, hogy felolvassa, mert nekem folyamatosan elcsuklott a hangom.  Igen, történnek jó dolgok is, és bizony vannak melegszívű, érző emberek is, akik kellemes és úgy gondolom feledhetetlen pillanatokat tudnak okozni. Ezúton is köszönöm Monának!!




De ezzel még nincs vége. A mai posta is rejtegetett meglepetéseket. Ahogy hozzuk föl, látjuk, hogy egy nagy A4-es boríték nincs lezárva. Már mérgelődtünk, hogy ki volt olyan aljas, hogy feltépte, aztán látjuk, hogy nincs rajta se címzett, se feladó. Ahogy belenéztünk, már látszott, hogy gondos kis gyerekkezek munkáját rejti a boríték. Az óvódástársaknak nagyon hiányzik Eszter. Tündéri kis rajzokat kaptunk, és  az óvónénik szívmelengető levelét. Hatalmas öröm volt ez a mai nap Eszternek.






És még mindig nincs vége!!! Nekem is kijutott a jóból :) Kedytől kaptam egy fülbevalót!! Annnyira tetszik! Igazán köszönöm. És ő is írt mellé egy kis levélkét, amiben szintén mielőbbi gyógyulást kíván Eszternek!
Neki is millió puszit küldök, és a gyöngyöket :)

Olyan jó az elcsigázott, fáradt nap után ezekből a dolgokból erőt meríteni. Köszönöm Nektek!!! Mindenkinek!!

2 megjegyzés: