2011. április 18., hétfő

Játék!! Végre!!

No, megszülettek a nyeremények. Illetve félig. A blog olvasói között ismételten két ajándékot szeretnék kisorsolni. Az egyiket a szokásos módon a kommentelő-megosztó játékosok között, a másikat pedig hűséges követőim között.

Szóval a játékszabályok:
Írj egy kommentet a bejegyzésnél és rakd ki a játékfelhívást a blogodra. Ezzel megnyerheted ezt rózsaszín-fehér nyakláncot. Még az is elképzelhető, hogy mire lejár a határidő lesznek új üvegeim, úgyhogy még szín ügyben a nyertes egyezkedhet velem..


Az oldalt követők között pedig egy meglepi ékszert sorsolok ki. Természetesen azokra is gondoltam, akik facebookon követnek, így ott is hirdettem játékot.

A játék határideje május 1 éjfél.  Várok mindenkit játszani. Ha valaki képet is szeretne megosztani a játékhoz, akkor ezt lehet:

20 megjegyzés:

  1. Jövök! Most beérem eggyel is :))))) Remélem, Eszter sorsol!

    VálaszTörlés
  2. Örülök, hogy újra itt vagy! :) Gyönyörű ez a nyaklánc. Örömmel játszok érte én is.
    Remélem jól vagytok mindannyian!

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép nyaklánc, játszanék érte! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép a nyaklánc, gratulálok! Megosztottalak, köszönöm:)

    VálaszTörlés
  5. Hm. Mindig megigerem maganak, vagyis legalabb elgondolom, hogy addig nem jelentkezek ujabb jatekra, amig magam nem inditok egyet... De ha egyszer itt ez a szepseges "mezesmadzag" !!! :) Mit tehetnek mast :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon szép a nyaklánc, én is harcba szállok érte!!!:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépe ez is, mint a facebookon a gyűrű :) u.i.: nem válaszoltál a mailemre a találka miatt :)

    VálaszTörlés
  8. Köszi a lehetőséget, jövök én is! :) Kitettelek oldalra.

    VálaszTörlés
  9. Tyűűű, meg hóóó! Nagyon szép! :) Szeretném megnyerni! Kitettem a blogomba a fotót!

    VálaszTörlés
  10. Úgy örülök, hogy ennyien jelentkeztetek már az első nap! Kedves ismerőseim jó újra köztetek :).
    Mona a facebookon is hirdettem, ha triplán akarsz nyerni ;), és igen Eszter fog sorsolni :)
    Csirli, próba szerencse, ez nem kerül semmibe!
    Anna, ment a mail, a lényeg, hogy ott leszek :)

    VálaszTörlés
  11. csodaszép nyaklánc, szívesen elfogadnám

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép ez a lánc, kár lenne kihagyni a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  13. Én is jövök! Köszönöm a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  14. Nagyon szép! Hát persze, hogy indulok érte!:-)))

    VálaszTörlés
  15. Szia!
    FB.-on játszom veled!
    További szép napot!

    Ágnes

    VálaszTörlés
  16. Szeretnék indulni, ide tettelek ki: http://ingyenholmik.blog.hu/

    VálaszTörlés
  17. Kedves Claju! Köszönöm a játék lehetőséget, élnék én is vele. :) Imádom a nyakláncokat, és a kiegészítőket! Csuda szépeket készítesz! :) További szép napokat és még alkoss ilyen gyönyörű dolgokat! Erika

    VálaszTörlés
  18. Ohó, majdnem lemaradtam, még szerencse, hogy időben idetaláltam, boldog gazdija lennék ennek a nyakláncnak! :)

    VálaszTörlés
  19. Nagyon tetszik,játszom érte ;)

    VálaszTörlés