2011. június 29., szerda

Reklám

Nem nézek reklámokat, sőt ami azt illeti nincs előfizetésünk sem. Amikor elmondom, hogy igen tudok nélküle élni, úgy néznek rám mint valami földönkívülire. Hogy nem tudod ki az az Alekosz, és ki nyerte a Megasztár 235.-öt, vagy a Csillagszületik 439-et? Nem. És nem is érdekel....

De azért én most a tv, pontosabban a reklám pozitív hatásáról írok. Ihletet kaptam. Igen, egy reklámtól. Ha valaki tudja, írja meg nekem legyen szíves, de fogalmam sincs melyik reklám volt. Úgy kezdődött, hogy egy lány piros alapon fehér pöttyös ruhában ül a padon. És hopp, már jött is az ötlet... Majdnem vertem a fejem a falba, hogy miért csak most jutott ez nekem eszembe?? Hiszen visszajön/jött a divatba, van ismerős, aki megszállottan rajong a pöttyös dolgokért. Szóval itt a végeredmény. Hamarosan a Meskán is...


1 megjegyzés:

  1. Sajnos nem tudom hogy melyik ez a reklám:( De Tv-t már több mint 1 éve hogy nem nézünk-mivel nekünk sincsen előfizetésünk. És nagyon jól megvagyunk nélküle, sőt! Nem is érdekel egyáltalán...mondjuk nagyon sok témához nem tudok ezáltal hozzászólni-de ez nekem nem baj! És tényleg úgy néznek ránk mint a földönkívüliekre..

    VálaszTörlés