2012. január 30., hétfő

Gyarapodtunk!

Na nem én :)

Eszter még májusban a névnapjára kapott egy pár tündéri fekete csillogó szemű dzsungáriai törpehörcsögöt. Imádnivalóak! Kedvesek, barátságosak.
A múlt héten Eszterkém arra lett figyelmes, hogy egy pici hörcsög szaladgál az almon, és anyuka nagyon kergeti, hogy visszacipelje  búvóhelyükre, a répába.
Szívecske, az anyuka ilyen ügyesen eltitkolta áldott állapotát, hogy már csak a születés után 2 héttel jöttünk rá a dologra. Vagy esetleg a gólya hozta őket :)
Nézzétek el nekem, hogy pocsékak a képek (nem is kertelek). De este, sötét szobában akvárium üvegen keresztül rohangászó piciket fotózni nem egyszerű. :)

A múlt héten, amikor előjöttek így néztek ki:

Most már nagyot nőttek:



Tesóbunyó :)


2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nézz be az oldalamra, kaptál egy kis meglepit! :)
    http://kedykreativ.blogspot.com/2012/01/dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  2. Nekem is volt ilyen hörim, imádtam. Mikor párban voltak, nálam is voltak picik, elképesztő érzés, ha a tenyereden tartod őket :)

    VálaszTörlés